- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (e–shop) ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Ι. Νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε στην εταιρία το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται στις επόμενες παραγράφους και τηρώντας τις παρακάτω προϋποθέσεις.
Δικαίωμα υπαναχώρησης έχει μόνο το φυσικό πρόσωπο που φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή κατά τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης πώλησης. Η έννοια καταναλωτής συμπεριλαμβάνει κάθε φυσικό πρόσωπο που πραγματοποιεί αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας με σκοπό την προσωπική χρήση και όχι την επίτευξη των επαγγελματικών και επιχειρησιακών στόχων ή στα πλαίσια αυτών.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης λήγει σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες, που εσείς ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς, παρέλαβε το προϊόν.
ΙΙ. Τρόποι ασκήσεως του δικαιώματος της υπαναχώρησης
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, πρέπει να ενημερώσετε την εταιρία με ρητή δήλωση αποστέλλοντας e–mail στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση vivitriantafullou@gmail.com.
ΙΙΙ. Προϋποθέσεις ασκήσεως του δικαιώματος της υπαναχώρησης
Για να είναι επιτυχής η άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν –ακριβώς– στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε (as new). Το προϊόν θα πρέπει να –μην– έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, πλυθεί, λερωθεί και να –μην– φέρει κανένα σημάδι αλλοίωσης, ζημίας ή μεταποίησης. Επιπλέον, θα πρέπει να επιστρέφετε στην αρχική του συσκευασία συνοδευόμενο από την απόδειξη που παραλάβατε κατά την παράδοση αλλά και από οποιοδήποτε έγγραφο συνόδευε το προϊόν μαζί με τα φερόμενα επί του προϊόντος καρτελάκια/φυλλάδια.
Σε περίπτωση που κάποια εκ των παραπάνω προϋποθέσεων –δεν- ισχύει όπως προαναφέρθηκε, ακόμα και αν επιστραφεί το προϊόν (με σκοπό την επιστροφή χρημάτων), θα παρακρατείτε ένα μέρος του ποσού ή και ολόκληρο το ποσό, βάση της κρίσης μας σύμφωνα με την εκάστοτε κατάσταση. Σε περίπτωση αλλαγής, εάν -δεν- πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις όπως αναγράφονται, το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στο πελάτη (ακριβώς όπως απεστάλη από αυτόν, σε εμάς) με χρέωση μεταφορικών που θα επιβαρύνει τον πελάτη (αποστολής/επιστροφής).
Επίσης για λόγους υγιεινής -ΔΕ- γίνονται δεκτά για επιστροφή/αλλαγή τα προϊόντα των παρακάτω κατηγοριών : εσώρουχα, βάση της ισχύουσας νομοθεσίας του κράτους υπ. αριθμόν Άρθρο 3ιβ – Νόμος 2251/1994 – Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης.
* Σε περίπτωση επιστροφής χωρίς ενημέρωση προς την εταιρεία, η επιστροφή -ΔΕΝ- γίνεται δεκτή.
Το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα του, με τις αντίστοιχες χρεώσεις προς τον πελάτη.
Ενημερώνουμε το κοινό μας πως -ΔΕΝ- γίνονται δεκτές οι επιστροφές χρημάτων σε ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ προϊόντα, προϊόντα προσφοράς και πακέτων προσφοράς (π.χ. 2+1 δώρο, 3+1 δώρο, κ.ο.κ).
Επίσης –ΔΕΝ- μπορούν να επιστραφούν προϊόντα όπου έχει γίνει χρήση εκπτωτικού κωδικού ή κωδικού προσφοράς (voucher code/coupon code).
Στις παραπάνω περιπτώσεις είναι εφικτή μόνο η αλλαγή τους (σχετική ενημέρωση παράγραφος : ‘VI. Αλλαγή προϊόντος’).
ΙV.Υποχρεώσεις καταναλωτή
Οφείλετε να επιστρέψετε το προϊόν, άμεσα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της αποστολής σας, κατά την οποία ανακοινώσατε στην εταιρία την απόφασή σας για υπαναχώρηση (όπως σημειώνεται παραπάνω). Ειδάλλως εάν παρέλθει το όριο των δεκατεσσάρων (14) αυτών ημερών, καμιά επιστροφή ή αλλαγή -δεν- γίνεται δεκτή. Ως εκ τούτου οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων δεν θα πραγματοποιείται. Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να λάβει χώρα με τους κάτωθι ακολούθους τρόπους:
IV.I. Επιστροφή μέσω Κούριερ (προς επιστροφή χρημάτων)
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν με κούριερ στη διεύθυνση που αναγράφεται στην πρώτη παράγραφο των γενικών όρων. Στην περίπτωση επιστροφής, επιβαρύνεστε με το κόστος των μεταφορικών επιστροφής. Οφείλετε να φυλάξετε/κρατήσετε τον αριθμός αποστολής του δέματος που στείλατε. Το παραπάνω απαιτείται, για να μην χαθεί το προϊόν, όπου σε αυτή την περίπτωση –δεν- φέρει καμία ευθύνη η εταιρεία. Επίσης οφείλετε να κρατήσετε τον αριθμό αποστολής του δέματος που αποστείλατε, έως ότου λάβουμε εμείς το δέμα σας. Διότι έως τότε το δέμα παραμένει στην δική σας κυριότητα/ευθύνη. Η εταιρεία –δεν- φέρει καμία ευθύνη έως την παράδοση του δέματος σας, σε εμάς.
V.Αποτελέσματα υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την εξ αποστάσεως σύμβαση πώλησης, θα σας επιστραφεί το χρηματικό ποσό που καταβάλλατε για την αγορά του προϊόντος, εξαιρουμένων των εξόδων επιστροφής προς την εταιρεία μας ή των μεταφορικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος, από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που η εταιρία μας προσφέρει). Η επιστροφή χρημάτων θα λάβει χώρα μέσω μεταφοράς του ποσού σε λογαριασμό τράπεζας. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται. Στην περίπτωση αγοράς μέσω PayPal, η επιστροφή χρημάτων θα λάβει χώρα μέσω μεταφοράς του ποσού στον λογαριασμό του PayPal σας (βάση του email της παραγγελίας σας ή του συνδεδεμένου email με την PayPal που θα μας υποδείξετε) έπειτα ενημέρωσης πελάτη προς την εταιρεία για τον λογαριασμό του έπειτα ενημέρωσης πελάτη προς την εταιρεία για τον λογαριασμό του.
Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν και εκτιμηθεί η κατάσταση του, θα σας ενημερώσουμε -εάν- δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή των χρημάτων θα καταβάλλεται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 15-20 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβαμε το προϊόν σας σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εσείς (μέσω mail ή μέσω social media). Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων εάν το επιστρεφόμενο προϊόν –δεν- πληροί τις προϋποθέσεις υπαναχώρησης (όπως αυτές ορίζονται παραπάνω). Σε αυτή την περίπτωση θα έρθουμε εμείς σε επαφή μαζί σας. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη (από εσάς σε εμάς), η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή με χρέωση μεταφορικών παραλήπτη ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος, εάν αυτό είναι εφικτό φυσικά.
Επιπρόσθετα η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.
- ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα με κάποιο άλλο, οφείλετε να ακολουθήσετε όλες τις ανωτέρω διαδικασίες που περιγράφονται στην παρούσα παράγραφο και αφορά στην «Πολιτική Επιστροφών». Όπως φυσικά το προϊόν που θα στείλετε προς αντικατάσταση , να πληροί τις προϋποθέσεις υπαναχώρησης/αλλαγής (σχετική αναφορά παραπάνω, βλέπε –‘Προϋποθέσεις ασκήσεως του δικαιώματος της υπαναχώρησης’-).
- ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
- Για αποστολές Εντός Ελλάδος
Η διαδικασία ενημέρωσης μας για αντικατάσταση (αλλαγή) προϊόντος μπορεί να γίνει με αποστολής ενημερωτικού Email προς την εταιρεία μας και πλήρη αναφορά της περίπτωσης. (διεύθυνση αποστολής email : vivitriantafullou@gmail.com)
Το προϊόν που θα κάνετε παραγγελία (είτε αυτό αφορά αγορά νέου προϊόντος, είτε αλλαγή μεγέθους) θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με αυτό που θα επιστρέψετε. Έτσι θα καταβληθεί το ποσό, συν τυχόν διαφορά που μπορεί να υπάρξει στο νέο προϊόν αγοράς.
Οι αλλαγές πραγματοποιούνται βάση του διαθέσιμου αποθέματος της εκάστοτε στιγμής –αφότου- παραλάβουμε την αποστολή σας.
Μόλις παραλάβουμε αυτό που θα μας στείλετε & περάσει τον τυπικό έλεγχο ποιότητας (ελέγχεται ότι το επιστρεφόμενο προϊόν -δεν- έχει χρησιμοποιηθεί/πλυθεί/μεταποιηθεί/λερωθεί όπως αναφέρεται και παραπάνω), θα σας στείλουμε αυτό που μας έχετε ενημερώσει μέσω Social Media / Mail , εφόσον υπάρχει σε απόθεμα, εκείνη την στιγμή (δεν πραγματοποιούνται κρατήσεις προϊόντων)
Μας στέλνετε πίσω το προϊόν, με την Γενική Ταχυδρομική και Box Now -, όταν τα μεταφορικά έξοδα είναι της εταιρείας μας (με χρέωση στην εταιρεία μας). Όταν τα μεταφορικά έξοδα είναι δικά σας, τότε επιλέγεται την αποστολή με όποιον τρόπο θέλετε εσείς (είτε με Γενική Ταχυδρομική και Box Now όπως αναγράφεται παραπάνω, είτε με όποια εταιρεία επιθυμείτε εσείς). Αρκεί να υπάρχει & να φυλαχθεί ο αριθμός αποστολής. Ο αριθμός αποστολής είναι απαραίτητος και στις δύο περιπτώσεις επιστροφής προϊόντος (αλλαγή/επιστροφή). Το παραπάνω απαιτείται, για να μην χαθεί το προϊόν, όπου σε αυτή την περίπτωση δεν φέρει καμία ευθύνη η εταιρεία. Επίσης οφείλετε να κρατήσετε τον αριθμό αποστολής του δέματος που αποστείλατε, έως ότου λάβουμε εμείς το δέμα σας. Διότι έως τότε το δέμα παραμένει στην δική σας κυριότητα/ευθύνη. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη έως την παράδοση του δέματος σας, σε εμάς.
*Επιπρόσθετα να ενημερώσουμε πως -δε- γίνονται αλλαγές με τη διαδικασία “χέρι-χέρι” για λόγους ασφαλείας, καθώς είναι απαραίτητος ο ποιοτικός έλεγχος των προϊόντων ΠΡΙΝ την συνέχιση των διαδικασιών.
**Η εταιρεία -δε- φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται να αντικαταστήσει τα προϊόντα αυτά
Συνοψίζοντας :
Η διεύθυνση που θα στείλετε το δέμα σας, ορίζεται η ακόλουθη :
Λεωφόρου Παπάγου 55, 15773 Ζωγράφου
Όλα τα παραπάνω μπορούν να γίνουν εάν, δεν έχει παρέλθει το προαναφερθέν 14ήμερο, φέρει αποδείξεις μόνο της εταιρίας μας, υπάρχουν πάνω όλα τα καρτελάκια του προϊόντος και το προϊόν –δεν– έχει χρησιμοποιηθεί/πλυθεί/μεταποιηθεί/λερωθεί, σε κανένα επίπεδο, φυσικά.
Σημείωση : Στην περίπτωση που -δεν- παραλάβετε την αποστολή σας και αυτή επιστράφηκε πίσω σε εμάς, ο πελάτης -οφείλει- να αποδώσει το ποσό των μεταφορικών και αυτών της επιστροφής που χρεώθηκε η εταιρεία μας, στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, το συντομότερο. Το εν λόγω κόστος ανέρχεται στα 5€. Η εταιρεία τηρεί το δικαίωμα να ζητήσει το οφειλόμενο χρηματικό ποσό από τον πελάτη σε κάθε περίπτωση
*Σε περίπτωση που στο παρελθόν υπάρχει παραγγελία η οποία δεν έχει παραληφθεί από τον πελάτη, σε επόμενη αγορά δεν υπάρχει δυνατότητα εξυπηρέτησης της παραγγελίας με τη μέθοδο της αντικαταβολής. Σε αυτή την περίπτωση η αποστολή της παραγγελίας μπορεί να ολοκληρωθεί εφόσον προηγηθεί πληρωμή με τραπεζική κατάθεση ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή με PayPal, με ταυτόχρονη εξόφληση των μεταφορικών εξόδων της παραγγελίας που δεν έλαβε (συνήθως 5€). Εάν κάποια από τις επόμενες παραγγελίες έχει ως μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή, θα ακυρώνεται άμεσα χωρίς ειδοποίηση.
**Σε περίπτωση που ο πελάτης ζητήσει ακύρωση παραγγελίας που έχει ήδη σταλεί/αναχωρήσει από την εταιρεία μας, θα χρεώνεται το κόστος μεταφορικών αποστολής/επιστροφής του πακέτου του, στα 5€, το οποίο θα αποπληρώνεται μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας.